Ogólnokrajowe
Planowane przerwy techniczne w iPKO oraz iPKO biznes
Informujemy, że w związku z planowanymi pracami informatycznymi w iPKO oraz iPKO biznes wystąpią przerwy w dostępie do:
• usługi „Płacę z iPKO” oraz „Płacę z IKO” – od godziny 13:30 6.09br. (piątek);
• zamówień raportów BIK – od godziny 13:30 6.09 br. (piątek);
• transakcji zleconych na rachunki prowadzone przez Inteligo (nr rozliczeniowy 10205558) – od godziny 16:00 6.09 br. (piątek);
• księgowania na rachunkach Klientów instytucjonalnych wpłat z wrzutni on-line – w nocy z 6.09 na 7.09 br. od godz. 00:00 (piątek/sobota); wszystkie dokonywane w tym czasie wpłaty zostaną zaksięgowane po zakończeniu przerwy;
• serwisu internetowego i telefonicznego iPKO oraz iPKO biznes; nie będzie również możliwe zlecanie i realizowanie zleceń za pośrednictwem konsultanta – w nocy z 7.09 na 8.09 br. od godziny 00:00 (sobota/niedziela);
• akceptacji kart debetowych PKO typu Partner i PKO Visa Business Electron oraz instrumentu pieniądza elektronicznego i kart przedpłaconych – od godz. 3:00 8.09 br. (niedziela).
W czasie przerw będzie możliwe realizowanie transakcji wszystkimi pozostałymi kartami płatniczymi PKO Banku Polskiego oraz przy pomocy aplikacji mobilnej IKO.
Planowany koniec wszystkich powyższych przerw to godziny przedpołudniowe 9.09 br. (poniedziałek).